Första gången



Idag har jag röstat i ett riksdagsval för första gången.

EU grejset förra året kändes ju inte riktigt som på riktigt men jag röstade även då såklart, då det är min rättighet att göra det. Dumt att inte ta till vara på chansen att få rösta när man har den.

Och vet ni jag röstade RÄTT :) Hoppas bara att resten av Sverige också förstår att de bör rösta som mig för att vi alla ska få det bra! Egentligen borde jag ju själv ha satsat på politiken för en bättre stadsminister än mig går ju inte att få. hmmm. Kanske få bli skolminister lite senare i livet, måste dock bli lite mer politiskt aktiv då tror jag men allt går väl att lösa eftersom ;)

Nej men så var det med det. Har ni ännu inte röstat så har ni fortfarande 1 timme och 48 min på er innan det är för sent.

Trevlig kväll:)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Det finns inga gränser för dig märker jag ;)

Såg på Glada Hudik dokumentären och där blev svärmor kallad "kärmor" lite gulligt tyckte jag.

2010-09-22 @ 07:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0