trött



Ja är verkligen helt slut, tre förmiddagar i skolan är allt man behöver för att vara helt nockad. Slutkörd!
Denna gång har vi ialla fall en vettig människa som håller i kursen, men sen är det väl inte så mkt mer att hurra för! Verkar inte vara något som riktigt fungerar så det är väl som det ska vara!

Veckan har trots trötthet varit relativt bra må jag tycka :) skönt att vara igång igen, och vipps snart är det dags att läsa AOU2 med min gamla studie grupp (hoppas jag) (inte för att den jag har nu är dålig) utan för att man saknar Carro så mkt :) Vi hade helt enkelt sjukt kul tillsammans! Men nu ska jag ha roligt med brudarna jag läser med nu, för visst kan man ha kul trots att det man pluggar är mindre roligt, det är ju det som är grejen :)

Nej nu blir det lite tv sedan sängen för en sliten kvinna som mig :D

Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Tack :)

2010-09-13 @ 22:26:45
URL: http://dearpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0