Glad Påsk



Idag är det Påsk för mig. Normalt brukar vi vara hos mormor och morfar, ta en tur i Ullådalen och sedan ha en sedvanlig påskmiddag på granitstigen! I år beger vi oss ut mot skärsätt för firande med Henkes familj och  släkt. Solen skiner och det är riktigt härligt väder. Våren är verkligen här!

Nu är det bara att göra sig iordning det sista sen ska vi ut och äta påsklunch. Sen måste jag in till stan och hämta bror på tåget, och det fanns krav och packhjälp också, för att sedan åter åka ut till skärsätt, ett himla farande med det blir nog en trevlig dag, kväll :)

Mindre än 10 dagar kvar nu, ev plus 14 dagar till men ändå:) Det går som inte att undvika att Sigge snart är här. Spännande är det ju. Vill man så får man gissa när vår lille bebis tänker titta ut, och om det är en Sigge eller "sigga" ;)

Glad Påsk alla! nu måste jag snabba mig!

Kommentarer
Postat av: Nina

jag tror på en sigga bf +4

51cm, 3990 gram. Haha

2011-04-24 @ 22:08:36
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Lina

Mkt bra gissat :) vi får helt enkelt se när det blir :)

2011-04-25 @ 10:27:25
URL: http://kompismoster.blogg.se/
Postat av: SARA

Då tror jag på Sigga, 50 cm, 3870 gram och bf+2

2011-04-26 @ 07:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0