Soliga onsdag



Ännu en dag med sol ute. Det har verkligen varit en härlig April månad men ack så fort den gått bara några få dagar kvar till 1 maj, maj den härliga månaden innan sommaren :)

Gårdagen spenderades med Susanna mestadels ute i birsta, mkt trevligt! Sedan kollade jag när grabbarna spelade basket, testade även min nya stol, "fotbollsstolen" den funkade även att se på basket i:) mkt bra!

Idag ska vi försöka läsa igenom lite kurslitteratur, tror vi tar med oss böckerna och åker ut till Svartvik så vi kan sitta ute i solen och njuta samtidigt :)

Om vår lille bebis mot förmodan tänkt komma tidigare än vad vi alla tror så ska jag berätta för er att då kommer den i natt eller i morgon bitti, för jag ska klippa mig då ( imorgon bitti alltså ;) ). Det är väl det enda "viktiga" som jag har inplanerat och hemskt gärna inte vill missa innan bebis tittar ut. Bara så ni vet :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen får vi se när vi orkar rulla ut över njurunda och börja pluggandet !

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Vad mysigt att snart bli mamma. Vet ni vad det är för kön? :)

2011-04-28 @ 13:12:46
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Mysigt :) Det är så roligt att inte veta :)

2011-04-28 @ 19:10:31
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0