2011-08-31



Sista dagen i augusti. Sista dagen Erika är i Sundsvall för denna sommar. Första dagen för pappsen i skolan.
Idag har vi varit på bvc och vägt Lova 200g hade hon gått upp sen förra veckan.. Stortjejen. Vi mötte upp Melvin och Amie med mammor där uppe och tog oss en prommenad på 1.5 timme. Massa surr och till en början sovande bebisar. =)
Väl hemma låg Lova och lekte på golvet i köket medan jag stekte pannkakor, sen kom Erika och hjälpte mig att äta dem :) Därefter en snabb tur ner på stan innan babysim. Erika skulle ha byxor jag behövde en sport topp.
Babysimmet gick kanon denna gång med även fast det var Erika och inte pappan som var med! Lova älskar vatten!
Efter babysim blev det direkt upp till bvc för träff med föräldragruppen. Det var trevligt men efter en timme lämnade jag Lova och Henke där och for iväg och tränade med Nina och Lina. Det var helt okej kul, men rätt jobbigt och träningsvärk lär jag ju ha i morgon. Men då ska vi på mamma barn gympa här uppe, hur nu de ska gå med min träningsvärk som troligtvis har infunnit sig :)
En helt klart intensiv dag har vi haft. Vi har tagit vara på den sista dagen denna månad och utnyttjat den till max. Imorgon ska vi ha vovve på besök också vi hoppas det går bra men han brukar ju vara snäll av sig så det blir nog inga problem..
Erika och Lova
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Annica

Vilka fina bad-bilder på stora tjejen...

2011-09-01 @ 13:16:10
Postat av: Nina

Men lilla badtjejen då :)

Haha det var ju svinkul då vi alla sprang åt fel håll

2011-09-01 @ 21:29:07
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Gunnar - gammelmorfar

Först grattis till förlovningen och sedan tack för alla fina bilder på Lova och hennes utveckling. Jag är är glad att kunna följa den över detta fantastiska media. Ha det fortsatt bra och njut av föräldrarskapet.

Gunnar

2011-09-02 @ 07:56:35
Postat av: Gunnar - gammelmorfar

Först grattis till förlovningen och sedan tack för alla fina bilder på Lova och hennes utveckling. Jag är är glad att kunna följa den över detta fantastiska media. Ha det fortsatt bra och njut av föräldrarskapet.

Gunnar

2011-09-02 @ 08:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0