Lördag



I lördags var jag iväg från Lova på "riktigt" för första gången, eller egentligen andra gången men den första gången var ju henke hemma med henne så det räknas inte riktigt.
Jag och min kära karl var iväg på 100års-fest :) Mkt trevligt, roligt att få göra sig i ordning och gå iväg. Hade lagom mycket ångest typ en vecka innan och så, men när vi väl lämnat lägenheten så kändes allt bra och jag kände mig väldigt trygg med att lämna Lova hemma med Farmor. (nästa gång blir det mormor som får barnvakta :) ) Inte alls så där som jag trodde det skulle bli, så där one tree hill aktigt utan jag kunde verkligen koppla av och bara vara jag.
Satt brevid Matilda och hade en mycket trevlig kväll vi skrattade och surrade massa strunt, jag med mitt alkoholfria vin som faktiskt smakade riktigt bra de andra i lokalen hade väl högre alkoholhalt i sin dricka men jag är ju en rolig prick så jag passade rätt bra in i sällskapet ändå :)
Vi var väl inte direkt ute hela natten heller för hur som har vi ju en liten bebis hemma, så vid midnatt for vi hem. Hittade en farmor sovandes i soffan och en Lova sovandes i sängen! Perfekt, vår snälla dotter hade skött sig exemplariskt så klart, vad hade vi trott egentligen?!
Vi hade i alla fall en trevlig kväll tillsammans! Lina och Henke-tid något som var mkt uppskattat!
om än jag mest var med matilda och lovisa men ändå! :) En trevlig lördag kväll helt enkelt och jag hoppas vi hittar på fler roliga saker under hösten!
Tyvärr ingen bild som är snygg nog att läggas upp. har bara från mobilen och de är riktigt suddiga, funkade inte så bra inne imörkret!
För att avsluta! Tack Erica för en trevlig fest, tur du bestämde dig att bjuda oss!
Puss puss/ ....och Lina (intern skämt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0