Julvecka



Det är stressigt just nu! Men jag och Lovan har hunnit med en massa skoj! Igår hade vi en heldag med Erika! Myspys, dock så säger jag bara "Ni som förväntar er att få julklapp av Erika, bör börja tänka om! Hon lyckades knappt köpa en endaste på hela tiden vi var i Birsta" JAg och Lova däremot kan nu ta bort några till från listan mkt bra! Tre karlar kvar att köpa till bara.. De svåraste!
Igår var en mysig dag helt enkelt! Plugg fronten... Nja inte så mkt. Gjorde klart en rest-uppgift alla fall så jag gick inte plugglös veckans första dag!
Dag nummer två har det vart bebis och mamma mys på hög nivå. Ut till Njurund för att hälsa på Theres och Sigge. Vi var fem mammor och fem barn! Det är så mysigt att träffas och se hur barnen växer och hur de "leker" med varandra dvs tar på varandra och tar leksakerna från varandra! EGO är vad barnen är! :)
Em har spenderats med vår älskade Henrik! Middag och mys. Lova har dock varit otroligt trött och grinig och hon är inne i en period då hon sover väldigt oroligt. Hon har vaknat till och varit stört ledsen säkert fem sex gånger sen kl sju då hon somnade för natten! Men just nu ligger hon och sover sött i sängen!
Jag och henke sitter och arbetar med min uppsats eller ja vi gör lite för arbete så det ska gå att göra mina såkallade undersökningar sedan! Suck! Det tar tid, men det är tur henke hjälper mig då minskas ju tiden ner en del! Samarbete är underskattat!
Nu börjar ögonen säga ifrån, de säger Lina dags att sova det kommer en ny dag i morgon. Fullt upp då med. Plugg. Stan. Gäster. Plugg. Lova mys. Henrik mys.
Sov gott! Vi hörs. Jag har lite bilder som jag tänkt lägga upp och få till några inlägg kring men de är kvar på telefon och kameran så det får inte bli idag!
Lova läser "ÄTER" tidningen för någon vecka sedan!

Kommentarer
Postat av: Erika

Du kommer inte tro detta, men har varit på birsta idag och köpt ALLA julklappar. Dedu ;)

Tack ännu en gång för en mysig dag, stumpan!

2011-12-20 @ 23:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0