Tisdag



Vi har haft det bra! Resan hem gick om än ännu bättre än upp Lova somnade i Brunflo och vaknade i Nacksta! Som sagt en naturbegåvning! ;) Igår blev det några fler klappar inhandlade vilket känns bra! Och Lova fick sina tre första klappar. En klänning, dreggellapp, en haklapp och en leksak! :) Hon var dock mest glad över snöret och pappret, leksaken gick också väldigt bra att äta på så den var med bra! Aron gick och köpte tidningen så han missade tomten!
Nu är vi ialla fall hemma igen och pluggångesten är påtaglig! Jag ska försöka lyckas skriva ihop något bra här över jul och nyår och hoppas hoppas att det blir bra nog!
Just nu sitter jag här i soffan försöker komma på vad jag ska skriva om, jag tror jag har en ide men jag vet inte om den går att genomföra och vad jag ska rikta in mig på! Men som sagt det blir nog bra tillslut! Bara man börjar så! Det kan inte annat än bli dåligt!
Lova sover och henke är på hockey! Jag funderar på om jag ska till att baka lite julgotta eller om jag ska låta bli! Det är ju frågan vad jag orkar! Nina sa Twilight på tv så det lutar ganska mkt åt att det blir att se på tv helt enkelt!:)
Lova som tomte så här på Lucia, (dock ett gammalt kort men ändå)

Kommentarer
Postat av: My - Mamma till Alma

sv: ja, den säger ungefär: morsan, blä, jag skiter i julen! :P

2011-12-13 @ 22:35:38
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: Erika

världens sötaste tomte :)

2011-12-13 @ 22:43:06
Postat av: Ida

SV: Nja, riktigt kryp skulle jag inte kalla det för hon har inte riktigt lyckats koordinera än... Hon ställer sig på alla fyra och gungar och tar nåt kryptag och sen lägger hon sig på mage igen... Men bättre och bätre dag för dag... Lova kanske koncentrerar sig på talet istället, för Liv är väldigt tyst och utvecklar inte direkt sitt joller...

2011-12-14 @ 15:09:37
URL: http://idaoarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0