Torsdag



Hej hopp!

Denna vecka har gått väldigt fort, och i morgon är det redan fredag. har jobbat en dag och en em. Varit och simmat, kollat på hockey, hälsat på hos grannarna, varit hos marcus och ida,  ja och sovit och varit hos bm, och lite annat så klart.

Imorgon ska jag fika med oskar vid ett sen bjuder kvällen på Håkan på stads med älsk! Känns som en bra fredag, hoppas det känns så i morgon med! haha!


Nej just nu sitter jag ensammen hemma, henke spelar tvspel hos pipan. Så har halv åtta hos mig på tvn och kollar lite halvt! Har inte någon ork att göra så mkt annat direkt.

Orkar inte skriva något mer, vet som inte vad jag ska skriva, vad vill man egentligen dela med sig av och vad vill man hålla för sig själv.. jobbigt alltså!

Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Eva

Vill ha kort på magen <3 Kram

2011-02-11 @ 17:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0