oturen fortsätter...



Igår fm fick jag ett sms från folktandvården att jag skulle dit i dag på morgonen kl 7.30. Jag bara jaha det var nära inpå, senare  under dagen när posten kom fick jag en kallelse. måste fått en återbudstid helt enkelt.

Åker dit i morse tänkte väl inte mer på det mer än att det skulle vara någon typ av rutin har inte varit där på 1,5 år då ringde jag dit och ville kolla får tandregleringen hade sagt att jag skulle ta bort mina visdomständer när de kom ut. Men när jag var där då var det inte någon stress ingen fara alls.

Väl hos tandläkaren i morse så säger han det var visdomständerna va, de tog bilder och sen säger han innan du åker här i från så har vi tagit bort en av tänderna... Jag bara okej! Lite panik för jag har inte tid att ha ont i munnen och inte kunna äta ordentligt nu.

Så nu har jag legat utslagen hemma här på fm men en visdomstand mindre och fortfarande lika mkt kvar att läsa.. Åt nyss lite yogi och tog en alvedon kan tänka mig att det borde börja göra ont snart lika bra att vara beredd.

Så det är väl dags att försöka vakna till liv och hinna läsa lite i dag i alla fall, problemet är att orka hålla ögonen öppna samtidigt ;)

Hejhopp.

Kommentarer
Postat av: Britt

Stackars dig! Men jag lovar - du kommer att vara lika vis och klok UTAN visdomständer. Det onda går över.

2011-01-05 @ 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0