Söndag



Jag är förkyld och det är riktigt illa.. suck! Två nätter med dålig sömn och aktiviteter med Far och Bror på dagarna. Jag är rätt trött nu, men det är svårt att sova med kliande hals och igentäppt näsa. Jag hoppas på ett mirakel och att det går över till i morgon.

Kommer bli en jobbig vecka i skolan annars, men det är ju bara bita ihop och gå vidare :)

Ikväll ska vi på födelsedagsfika, annars blir dagen rätt lugn. Viktor och Henke ligger nu och ser på något himla dåligt på tian. Jag funderar på att ta med mig en bok in till sovrummet och läsa och ha skidskyttet på i bakgrunden. Lagomt ansträngande en dag som denna! :)

=)

Kommentarer
Postat av: My

Jo, det är iofs sant, fast jag hade nog inte kunnat hålla mig från att veta :P

Sigge är ju gulligt ;D Signe eller Sixten då ;)

2011-01-23 @ 16:46:03
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0