Söndag



Idag har ví gjort lite nytta här hemma i alla fall.
Började dagen med att ´slänga in tre maskiner tvätt sen blev det frukost.
Efter frukosten tog jag tag i att plocka undan julen, så innan tvätten var helt klar de 5 maskiner vi tvättade så hade vi fått undan julen och granen. Bara gardinerna kvar som jag ska byta, men det får bli en annan dag.

Sen har vi sett på massor med skidor och hunnit med att äta pannkaka till lunch, som vi äter hela tiden nu tror jag men mkt gott blev det ju!  Jag har pluggat lite idag också, inte alls mkt men det tar tid att läsa helt klart. Skulle nerpå stan och reklamera mina skor jag fick av henke i julklapp, men det får bli en sväng i morgon istället.

Vi har också varit duktiga att plocka upp all tvätt "även den från förra veckan;) " så nu är det halvsnyggt här hemma. Nu ska vi till att åka på middag på svartvik, vi bjöd in oss själv mkt smart tycker jag nog!

Ja det var väl det, jag har tvättat en duk för hand också och städat lite inne i badrummet, inte att förglömma.

Nej nu ska vi fara. Ha en fortsatt trevlig söndag!

sjukt svårt att skriva när jag har lilldatorn i knät på ena benet bara den gungar lite fram och tillbaka och jag harinte riktigt funnit alla knappar ännu.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad ni är duktiga :)



2011-01-09 @ 23:14:02
Postat av: Nina

Mmm pannkaka, vi som slutat äta det, bra att ni tagit över ;)

2011-01-10 @ 13:07:54
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0