Torsdag



Hej hopp!
Nu har även denna vecka gått, eller ja det är ju helgen kvar, det roliga! Skolan är i alla fall gjord nu vilket är mkt skönt! Man blir verkligen trött av att ha klockan på 6 varje morgon eller ja tre av fyra i alla fall ;)
Bilen är helt full i salt suck vad man hatar saltet, tänkte fara och tvätta den i morgon men åker inte utan henke så får bli på lördag istället! Går nog bra det med!

I morgon ska jag ner på stan och shoppa lite med Nina :) Sen klippning, troligtvis lite mer shopping efter. Sen hem och vänta in henke som arbetar, för att slutligen bege mig(oss- jaghenkesigge) ut till svartvik för lite middag/fest för viktor som ska ut i vida världen och resa!

Löedagen spenderas kanske med att beställa barnvagn, mamma? Sen fest hemma hos sara som börjar med middag för fyra! :)

Söndagen kommer väl till stor del spenderas med en sovmorgon och sen kalas hemma hos sara :) Mkt viktigt alltså! Då blir det kaos med hundar och ungar och ja massa vuxna! Alltid lika trevligt. Dock känns det som du borde skaffa lite större boende snart Sara :D

Ja det är väl så resten av min vecka ser ut. För er som inte träffat mig på länge kan jag säga att jag blir bara fetare och fetare går att se sjukt stor skillnad på magen bara man kollar 1,5 vecka tillbaka man undrar ju hur detta ska sluta.. Men det blir nog perfekt vad annars lixom. Sigge är väldigt aktiv på dagarna och verkar gilla föreläsningar i Sigma eller så vill han bara underhålla sin mor då det är tråkigt, svårt att veta skillnaden! :)

Idag ska jag försöka gå och lägga mig i tid, men är så svårt när henke kommer hem så sent från träningen dumt att hinna somna innan och blir alltid sent om jag sitter uppe och väntar, för då har jag ju så mkt att prata om.. :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin barnvagn blev det i alla fall och bilbarnstol på köpet, inte illa:-)

2011-01-30 @ 14:14:52
Postat av: Anna

Min tanke va precis som din, att jag skulle skippa syskonvagn men jag har hört runt lite med barn som är ca 2 år och ingen orkar ju gå längre promender när dom är två år så nån form av sittplats i vagnen måste Elis få ha han med :) på Barnens hus rekommenderar dom extraplats i vagn/ev. syskonvagn fram till att barnet är 3 år. På BVC sa barnmorskan även att det kan bli nödvändigt med en syskonvagn eftersom Elis även till sommaren är för liten för att orka gå bredvid vagnen jämt. Önskar han va lite äldre så man slapp syskonvagn alls men nu äre som de är :P

2011-01-31 @ 21:00:34
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0