Lördag



Hej hopp!

Det är som inte så ofta jag sitter vid datorn nu för tiden och gör jag det så blir det bara korta stunder så jag hinner inte uppdatera, jag ska försöka bättra mig men det finns en del annat att göra :)

En av anldeningarna till lite data tid är nog att jag läst massa böcker eller ja om Edward och Bella, den mysia kärlekshisorien. Är inne på sista boken nu och den är super bra men det känns ju som tråkigt att det snart är slut, kanske får göra som Nina och börja om från början igen :)

Idag har jag och Lova varit och hälsat på Liam och Noel och Nina såklart. Super mysigt, Lova gosade till sig i Ninas famn och stortrivdes verkligen, trots att hon är en böka! Sen kom Pappa Henrik också och buspojkarna blev överlyckliga som fick busa med Henke och Lova var ju vaken så de kunde busa med henne med:)

Just nu sitter vi ute i njurunda blir middag här med mamma "mormor" och frida "moster". Erika och Tommy var precis förbi och tittade till oss, eller ja Lova kanske! :)

Ska se om jag kan lägga in lite bilder när jag kommer hem men det är ingen garanti då jag har min bok där hemma som väntar :)

Puss hejs

Kommentarer
Postat av: Britt

Vilken bok? Låter som intressant sommarläsning.

2011-06-18 @ 18:17:41
Postat av: Nina

Farmor älskar böckerna med ;)

Jag har en ny version av första boken med ett extratillkommet kapitel som är skrivet utifrån Edwards perspektiv :)

2011-06-18 @ 20:03:22
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Nina

Sådär, lite nytt på bloggen :)

Hoppas du blir nöjd, hojta till om jag ska ändra nåt!

2011-06-18 @ 22:32:59
Postat av: SARA

Haha herregud vilka nördar ni blivit! ;) du och syster alltså om ni inte förstod att piken var riktade mot er ;)

2011-06-19 @ 09:29:09
Postat av: Nina

Haha ska du säga Sara som inte ens har läst dem ;) Du är bara rädd att du också ska bli en nörd som vi.

2011-06-19 @ 22:55:01
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0