Söndag



Pappas sista lediga dag i morgon börjar han och jobba. :( Så vad har vi gjort vi började med att sova till halv elva, sen tog vi oss i kragen och åkte ut till skärsätt, där vi träffade kjell och anna, gosade med båda två och tjuvfikade lite inför kalaset i morgon (Lovisa som blir 18 :) ) Vi gick på en kort liten prommenad för att fiska lite men det kom ingen fisk så vi gick tillbaka igen och satt ute i solen och njöt. Jag läste bok, Lova sov och Henke spelande spel på mobilen. :P
Sen for henke mann på träning och jag och Lova till Svartvik för att få oss lite middag. Nu har vi varit hemma ett tag och Lova har badat, och suttit i sin babysitter. Jag har försökt plockat undan lite och lagt över bilder på datorn!
Snart kommer Sara över för lite kvällsmys och alldeles nyss kom henke mannen hem! Det har varit en bra dag, men solsken trots att det varit kalla vindar!
Snygga kläder hade vi ju idag med :)
Jag provade fiska det gick inte direkt bra :P

Kommentarer
Postat av: Nina

HAHA du ser ju ut som ett riktigt proffs;)

2011-06-19 @ 20:48:10
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0