Tisdag



Vi har fullt upp här hemma. Idag var vi helt själva på morgonen tog och klev upp vid halv nio tiden. Busade lite i babysittern och i soffan. Sen blev det bestämt att vi skulle gå ner till stan med Sara så vi gjorde oss ordning för avfärd. Sen var vi på stan till tre då vi tog bussen hem. Lova var grinig och ville inte ligga i vagnen så hon fick sitta i mitt knä och hur roligt var inte det då. Tjejen som älskar att åka bli gillar helt klart att åka buss också om man får sitta i knät och titta på allt spännande som händer.
Väl hemma igen somnade Lova i babysittern och jag förberedde för mat och läste lite bok, sen kom henke hem och vi åt middag. Sen for vi iväg på match.
Lämnade dock henke på samling och tog sedan en sväng ner till kvissle för att släppa av sara. Så vi gick in och hälsade på Signe, mkt trevligt. när vi kommer dit så springer buspojkarna fram och skriker Bebis Lova. Super glada att träffa Lova igen :)  Efter besöket i kvissle for vi tillbaka till svartvik för att titta på lite fotboll. Idag tyckte Lova det var tråkigt och bara skrek och skrek, men sen kom farmor och då somnade hon tillslut.
Blev i alla fall lika i matchen, helt okej kan man ju tycka :)
Nu sitter vi här hemma i soffan och ska väl strax bege oss till sängen. Lova är helt klart övertrött och jag börjar känna mig rätt trött jag med.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad roligt att du uppdaterar så mycket :)

Bra gjort Lina! PUSS

2011-06-22 @ 10:38:25
Postat av: Jenny

Vilken underbar bild på henne! Vad nyfiken hon ser ut! Kram:-)

2011-06-22 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0