7 mars 2011



Hej hopp!

Nu är vi inne i vecka 10, sportlovsvecka, och även detta år har jag och henke praktik som ligger runt detta lov dvs vi får vara lediga (ja om man bortser från de plugg vi måste göra). Den här dagen har vi tagit det rätt lugnt, hade sovmorgon till kvart i nio, inte illa. Sen blev det väl frukost vid tiotiden. Åkte ut och hämtade bror i ängom, där blev vi bjuden på kaffe så blev nog där en timme innan vi for vidare mot staden där bror skulle shoppa.

Jag fick med mig två tröjor hem jag med, :) Mkt bra har dock inte provat dem än men ändå;) Hampus lyckades väl köpa tre tröjor i alla fall och sedan har han provat och pekat och sagt, Lina visa den här för mamma så kan ju hon köpa till mig..  Blandat med : Tror du verkligen mamma köper en så här dyr jacka.. ;)

Ja sen gick vi på apoteket jag skulle hämta ut någon järngrejsimojs som jag ska ta på vårdcentralen så jag blir pigg. När man står där i kassan så får man ju chock när man ser att det kostar 1400 spänn inte direkt vad jag väntat mig, tur jag hade fyllt på kortet... Men har doktorn sagt att jag ska ha det så är det ju bara att se glad ut och betala. Så imorgon ska jag gå upp med mina superdyra mirakelkur till vårdcentralen och hoppas att jag blir super pigg och glad sedan! :)

För övrigt så är det ny vecka i magen också idag går vi in i vecka 33. Tiden går som himla fort helt enkelt. Sigger sparkar  och slåss väldigt mkt, som tur är gör det faktiskt inte ont. Det ser mest roligt ut när magen byter form med jämna mellanrum..

Det var allt för mig just nu..

Hejsvejs



Kommentarer
Postat av: Britt

Det är bra. Var nu en duktig flicka och gör som doktorn säger. Viktigt att du håller dig pigg, så att både du och Sigge är starka, pigga och krya. Kram

2011-03-09 @ 13:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0