Lördag



Vad ska vi göra i dag då?

Fm har innehållit frukost, en dusch och plugg. Bra att vara två som läser samma så man kan prata om de olika frågorna istället för att bara läsa läsa läsa. Man lär sig helt klart mer om man kan föra en diskussion och på så sätt komma fram till svaret. Hoppas dock att jag lär mig det jag ska för jag känner mig lite väl lugn och "orkar" inte plugga så noga utan läser och tycker att jag kan det mesta... frågan är ju om jag kan det eller bara inbillar mig ;) haha!

Men det är ju lördag och då kan man inte hålla på att plugga hela dagen, de håller inte måttet. Så vi måste ju hitta på något annat skojj att göra innan vi ska på middag på klockis, min kära bror har bjudit in men antar att en annan får hjälpa till med maten ändå, brukar bli så :)

Nej nu ska jag byta om från pluggkläderna till hitta på någonting att göra med dagen kläderna och försöka komma på något trevligt att göra, synd att det även idag blåser storm ute..

Ha en härlig Lördag!


Lite sommar och sol hade inte varit helt fel Mallorca maj 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0