today



dagen började bra, tog det bara lugnt och myste på här hemma. Eftermiddagen blev väl inte som jag tänkt mig och humöret följde väl med någonstans på vägen.

Hoppas kvällens upptåg kan göra så att dagen ändå känns meningsfull. Jag hatar när man känner varför gjorde jag inte det här, eller de där för. Inte direkt att jag gjorde något annat nödvändigt med dagen..
Men det är väl inget att gräma sig över.

Snart middag sen ska vi iväg. Hoppas kvällen blir trevlig som sagt.

I morgon kommer en ny dag och jag får väl jobba på med allt som jag hade kunna gjort idag då istället...


Kommentarer
Postat av: Erika

Imorn ska du ju få träffa mig :) Det blir ju bra!

2011-03-08 @ 17:16:58
Postat av: My

här var det fint :D

2011-03-10 @ 09:54:15
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Du har minsann inte legat på latsidan med din blogg - eller var det längesedan jag kollade måntro?

Kul med lite magbilder, du är himla stor och go om magen. Känns som att det skulle ju minst kunna vara en elefant där ;) Den ser inte så stor ut när du har tröja på. Det är inte hutlöst lång tid kvar och jag jobbar på så gott det går.... Känns lite tidspressat kan jag panikartat utrycka mig. Men det blir när det blir...ingen superkris det är nästan sommar när "Sigge" bestämmer sig för att nu är det dax att möta världen och "Sigge" klarar sig utan yllefilt då ;)Kramkram

2011-03-10 @ 10:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0