Torsdag



Just nu. Sitter på föreläsning. IKT- inte direkt något nytt, man blir trött av att lyssna och ointresserad då nivån är för låg och självklar.

Föreläsningen i morse- samma nivån är för grundläggande, har hört i stort sett allt tidigare under mina år i grundskolan, det är för "självklart" resultat jag blir sjukt trött och less på att sitta still..

Nu ska jag försöka trots min hunger och trötthet lyssna den sista halvtimmen på föreläsningen om IKT.

Ha en bra dag! Imorgon ÄNTLIGEN FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Malin

Njut av känslan, det där kan jag redan. Hitta det positiva

2011-03-31 @ 12:02:40
Postat av: My

Brio happy har jag med kikat på.. men gillade denna bättre :) de är ju personligt!



1 månad kvar Lina! om 2 veckor kan ju Sigge vara här :D

2011-04-01 @ 14:36:47
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: My

ja då är det ju bara att passa på :D tacka och ta emot lixom ;)

2011-04-03 @ 11:24:39
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0