Tisdag



För en vecka sedan hade jag värkar som kom och gick och jag packade bb-väskan med de grejer som jag ville ha med mig. Henke hade ju tjatat ett antal dagar då han inte ville ansvara för packningen ;)
Ringde till bb och kollade läget sen tog jag mig en dusch för att sedan gå och lägga mig, och försöka sova. Vila mellan värkarna blev det ju dock...
Så här en vecka senare sitter vi alla tre i soffan Lova ligger i henkes famn och jag har kollat runt lite på datorn. Nu är det dags för lite bb innan vi ska försöka få gå och sova för kvällen.
Den här veckan har vi en hemtenta att skriva får se om både jag och henke gör den eller om en av oss gör den. Tiden får helt enkelt visa hur det blir med det.  Nu har de allra flesta hälsat på vår lilla skatt!
Från igår hade hon gått upp 160 g typ... haha! Lilltjockisen, nu väger hon mer än när hon föddes igen och allt såg bra ut hon från bvc tyckte vi hade en super fin lite tjej :)
Sov gott!
Kramar

Kommentarer
Postat av: My

Vad skönt att allt har gått så bra :) Vill se mer bilder på fina tjejen eftersom de tar ett tag innan jag kan hälsa på den lilla skatten! :)

2011-05-11 @ 07:53:15
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: Svärmor/farmor

Vad härligt att ni mår gott! Pussa på lilltjockisen från farmor:)

2011-05-11 @ 10:19:34
Postat av: viktoria

Nu vill jag se lite fler bilder på lillsessan :)

2011-05-12 @ 21:14:20
URL: http://viktoriias.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha du är världens skönaste gravido/mamma.

Inte ens packat förlossningsväskan och ingen städmani. HAHA. Helt rätt!

2011-05-16 @ 20:13:25
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0