Måndag



En studerande bullmorsa är jag idag. Avslutade/började dagen med en tjej med magont, så somnade vid ett tiden i natt. Lillgumman var piggelin kl 6 i morse men det var inte vi, så vid sju tog vi alla tre och sov vidare och sedan var klockan helt plötsligt halv tio. Jag som skulle plugga hela fm. Opps... vad gör man lixom ;) Tog oss lite frukost och mys i soffan. Sen gick henke och Lova ut på prommis med hedberg och pontus. Jag satt mig och pluggade, sen blev det fika paus. Efter fikat hann jag med en stunds plugg i lugn och ro innan henke och lovis kom hem igen. Därefter tog vi vårt pick och pack, ink pontus och alexander, och for ut till skärsätt. Där fixade jag middag till oss alla, hamburgare blev det, sen bakade jag bullar med lova på magen medan killarna var ute och fiskade (utan någon direkt lycka). När de var tillbaka tog vi en bullfika och lite Yatsy spel innan vid drog oss hem till skönsmon igen. Lova sover i sin säng och det är väl dags för en annan att dra sig till kojs också, imorgon blir det super mkt plugg inför tentan. Plus en sväng med britt på sjukhuset!

Kommentarer
Postat av: SARA

Åh kanske man ska baka bullar idag, det är väl kanelbullens dag idag va?



Ni verkar ha det super där hemma! Saknar er massa! PUSS

2011-10-04 @ 10:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0