Söndag



Har varit upp sen en timme typ. Grejat lite medan mina två älsk ligger och sover sött i sängen. det har varit en bra natt. Inte för att det brukar vara så jobbigt men ändå. Dagens planer innefattar mesta dels städning... :/ tråk. Men som det ser ut här efter bygge i klädkammaren så är det helt klart dags att röja undan ordentligt. Sen ska jag och Lovan till Simone en sväng på klädtitt. Och kvällen blir nog till att spendera med god mat och mys i soffan!
Nu hörde jag ljud från sovrummet bäst jag går och myser lite innan frukost!
Ha en härlig dag i solen!

Kommentarer
Postat av: My - Mamma till Alma

sv: jo, jag har en babybjörn bärsele om det var det du menade :) hon har precis börjat gilla den, men jag har ont i ryggen efter EDA:n så jag kan inte ha den så länge.. men ska ta upp det på BVC imorgn för det har blivit så mycket värre. Men annars funkar den bra :)



Ja, hon äter riktigt mycket. Men jag har verkligen insett att hon inte får i sig mycket när hon ammas, så måste ta det på BVC imorgon också. Jag ammar ju henne nu när hon är hungrig, och sedan får hon ca 50 ml ersätting efter det också, ibland lite mer om hon inte blir mätt.. Vill ju inte ge upp amningen helt!

2011-10-16 @ 19:26:00
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: My - Mamma till Alma

sV: ja, äter hon för mycket spyr hon ju bara upp det ju :)



får se vad de säger idag.. jag tror hon passerat 5 kg gränsen nu alltså :P

2011-10-17 @ 11:40:04
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0