Helg



Dåligt med uppdatering här är lite trist att man inte orkar ta sig för att skriva lite är ju kul att ha kvar men men inget att gräma sig över. I går var vi på hemmanet och hjälpte till med huset, och vi ska strax åka ut igen. Någon gång blir det nog klart och snyggt blir det då :)
Först ska vi köra upp pontus och cissi på spa, sen en snabbvisit på dagis för att städa,sen hemmanet och husbyggmål riv eller vad de nu är vi ska göra :)
Till veckan är det dags för skola igen.... tiden har gått fort vi hoppas väl att det ska hinnas med och plugga något också jag har tenta v 40 så några timmar till behöver jag nog lägga på det alltså. Men det ordnar sig nog ska vi se!
Nu måste jag snabba mig. Knäppte lite bilder igår kväll på lovan ska lägg upp dem i kväll så kanske det kan bli ett bild inlägg :) Hejsvejs, TREVLIG SÖNDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0