Måndag



Dag två utan Pappa Henrik hemma har gått bra! Vi började dock med att vakna vid 6 och inte vara sugna på att somna om. Tur hon är snäll min lilla tjej så hon var nöjd med att ligga kvar i sängen och snacka och vid halv åtta tog vi och somnade lite och sov till nio.
Vi tog och smsade Ida och kollade om hon hade några planer, men hon var ledig och hade ju tid för oss :) Så vi gick över dit och var med henne sen lite prommis i småregnet! På em hade vi en mysig stund i soffan jag och lova, hon somnade vid tre när hon åt och låg sedan i min famn medan jag såg på tv, till halv fem. Mysigt var det men blev faktiskt lite tungt på armen ;)
Efter middagen pratade vi lite med pappan i telefonen, sen gick vi till dennis och ida en stund och myste och pratade på där innan lägg dags. Nu sover lova sen strax efter åtta (frida hon har inte vaknat en gång måste vart du som störde henne igår ;) ) Så sen hon somnade har jag väl slötittat på tv, kollat runt på datorn, tagit mig en dusch, färgat ögonbryn och nu sitter jag här vid datorn igen. Det är lite ensamt när inte henke är här men vi klarar oss bra jag och Lova vi är ett bra team!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-09-13 @ 08:01:15
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Svärmor/farmor

Jag förstår att ni saknar pappa Henrik men nu är han snart hemma ;)

2011-09-13 @ 09:39:41
Postat av: frida

jag tror inte att det var jag som störde henne, tror bara att hon sakanade mg när hos sov där ensam inne i erat rum ;)

2011-09-13 @ 15:21:43
URL: http://friiiddaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0