Fredag



En dålig dag för Lova. Man blir som förvånad helt seriöst var detta nog hennes sämsta dag i sitt liv skulle jag nog säga. Hon vaknade på gnällhumör redan från start och har varit häng och kläng och gnäll hela dagen nästan. Dock har även en gnällLova ljusa stunder. Jag var iväg från halv nio till halv två tiden men när jag kom hem gick jag och Lova ut till lekparken och då visade hon upp sitt vanliga jag. En glad och go tjej! Väl inne igen återkom den trötta gnälliga och klängiga tjejen. Men jag tror det kan bero på sprutorna hon tog det är snart två veckor sedan och "sjukdom" kunde komma efter två veckor. Så Lovas humör och hängighet skulle kunna kopplas ihop med sprutorna och vara en reaktion på dessa. 
Hon gungade på idag med fast inte i denna gunga men bilderna från idag finns fortfarande bara i min mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0