Livet rullar på



tiden till att hinna lägga upp bilder och blogga har absolut inte funnits denna vecka. Plugg och förberedelser inför resa är vad som stått på schemat. Men det har ändå varit rätt mysigt här hemma hos oss. Lova växer så det knakar och det är helt galet att hon fyller 1 år om en vecka! Året har gått otroligt snabbt men samtidigt inte. Om jag tänker tillbaka på allt vi hunnit med under detta år så är det ju en hel del och förra sommaren känns väldigt avlägsen och "längesen". Hon blir mer om mer modig vår lilla tös vad gäller att röra sig på två ben. Visserligen är hon fortfarande för feg för att gå själv om man inte tvingar henne ;) Hon kan gå det har vi sett. Hon gick säkert 10 steg mellan mig och henke här i veckan, finns vittnen ;) Idag har hon varit på farmors jobb hela dagen nästan då mamma och pappa hade tenta och seminarium. Dock gick min tenta fort så jag var snabbt upp på dagis och lekte med Lovan och barnen. Sen fick Lova sova på dagis och jag och henke åt lunch på stan och uträttade en del ärenden.
För ett år sedan ungefär

Kommentarer
Postat av: Nina

Mysmage!

2012-04-27 @ 23:28:28
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Nina

Mysmage!

2012-04-27 @ 23:28:30
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0