förkyld



Jag har blivit sjuk, förkyld. Jag har gjort goda försök idag att bota sjukan men det verkar inte hjälpa. Ex, började med en massa surr hemma hos Sara. Sen hem byta om betalade räkningar. Åkte ner på stan för lunch och shopping. Ni hör ju alla detta borde ju ha botat mig, Tyvärr verkar det ha blivit motsatt effekt. Är sämre nu än i morse. Men vad gör det, ska ändå bli mysigt med bio i kväll! Hoppas Lova vill somna i kväll så Sara slipper Lovagnällspik. OCh hoppas för Lovas skull så hon får sova ordentligt:)

Nä nu ska jag vila lite innan det är dags att hämta barnvakten!

Kommentarer
Postat av: SARA

Hon sov ju hela tiden, ända till ni kom hem då ;) Hon ville väl inte ha ett syskon än haha ;)

2012-08-30 @ 07:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0