Måndag 27/8-2012



God morgon/förmiddag!
 
Här hemma har vi haft en ganska jobbig natt och kväll igår. Lova somnade som vanligt men vaknade vid nio av ovädret tror jag. Sen dess har hon snurrat och snurrat och snurrat på i sängen. Jag har sovit som en kratta skulle jag vilja påstå men det har nog Lova också. Hon är förkyld, ingen feber i alla fall, men pga natten valde vi att strunta i dagis idag. När man inte behöver är det ju dumt att gå dit efter en tuff natt. 
 
Lova verkar dock inte så trött, men snorig är hon. Just nu sitter hon och ropar på Pappa. (som är på skolan). 
Å nu ropar hon på maamma och Ova. De tre orden som hon säger mest tror jag. Tacktack och båtta är ju också favoritord. 
 
En annan liten tanke är ju att reklamen på tv måste ju vara riktad till småbarn. Så fort det blev reklam på tv blir ungen tyst sitter och gapar och kollar med stora ögon på tv:n. Var iofs fritidsresors reklam, hon vill väl ut och resa ;)
 
Nä nu måste jag ta och hoppa in i duschen, vi tänkte ta en liten birstatur med Lovisa som numera bor i samma hus som oss. 
 
Puss hejs!
En härlig sommarkväll.

Kommentarer
Postat av: SARA

Finaste ni!

2012-08-30 @ 07:07:44
Postat av: Svärmor

Vilken underbar bild!

2012-09-03 @ 12:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0