Tisdag!



Solen skiner och himlen är blå. Temperaturen visar höst. På något vis känns det ändå bra. Hösten är mysig, om än inte lika bra som sommaren men det finns något speciellt även med denna årstid. Det kan vara så att jag tycker det känns mysigt med höst för att jag planerar att åka till varmare breddgrader om två veckor men det struntar vi i just nu. Vi kan tänka att det är just känslan av höst som känns okej.  I morse lämnade vi Lova på dagis, efter en mycket bättre natt, hon satt sig direkt vid frukostbordet och vi blev genast utbytta mot havrefras. Jag och min man tog sedan en promenad ner mot staden och miun. På vägen stannade vi på trafikverket och jag såg till att fixa ett nytt körkort som bör komma nästa vecka. Bilden behöver vi inte prata om men herregud är ju bara 10 år man ska ha det ;) Nu sitter vi i alla fall på skolan. Jag har precis skrivit ut en artikel som jag ska ha seminarium på nästa vecka, ska sätta mig och läsa den nu. I år kommer jag förberedd till skolan (första gången någonsin). Man kan ju börja vara ambitiös, så kan man ta semester direkt sen på en vecka med gott samvete ;)
 
På vägen hem sen ska vi hämta ut våra pass också! Ett steg närmare värmen, vi har för övrigt inte bokat någon resa ännu utan väntar ut priserna lite och hoppas på att kunna komma iväg några hundralappar billigare.
 
Ett leende ska jag bjuda på denna morgon/förmiddag i alla fall:) Min vackra dotter Lova!

Kommentarer
Postat av: My

Bröllopsresa som nalkas? :)

Underbar bild på Lova! :)

Svar: Visst är bilden härlig :)
Lina

2012-08-28 @ 18:14:51
Postat av: Svärmor

Hon kan verkligen ta på sig "fotograferings" minen när en kamera visar sig.

2012-09-03 @ 12:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0