Uppdatering om sommaren: En dag i Juli (120709)



På sommaren är man ledig. I alla fall har jag och Lova varit det. I Juli var Noel också ledig så en dag tog han med sin mamma och hälsade på Lova och mig. Han visste direkt vart Lovas leksaker var och denna gång hade han inte brorsan med sig så han behövde inte slåss för att få ha sakerna. Lova kollade med stora ögon på vad Noel gjorde och beundrar "stor"killen lite på avstånd men ändå sådär så man ser att hon vill vara nära. Om ca tre veckor fyller Noel 3 år. Tänka sig vad tiden går fort. Snart är det dags för Lova att hälsa på Noel och hans bror Liam för massa bus och hyss tror jag! 

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha detta hade jag glömt bort. Fy skäms på mig. Lova är alltid välkommen (ja hennes föräldrar med). Vi saknade er utomlands. Kom hela tiden in på att det varit roligt om ni var där. Det blir ju liksom roligare om man är 3 mot 1 ;)

Svar: Ja det är ju lixom roligare om man är 3 mot 1 håller verkligen med:) Det får vara en framtidsplan att åka iväg tillsammans :)
Lina

2012-08-26 @ 23:10:56
URL: http://thepioneer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0