Uppdatering om sommaren: En dag med Elvira!



Sommaren är kort, men vissa guldkorn har den helt klart gett oss. En solig dag tog jag och Lova vårt pick och pack och for till Elvira och Tuvalie för lite bad i "skärsätt" :) Elvira har ju stuga på andra sidan vattnet och där finns det en liten strand. Dessa två brudar är nästan lika gamla och ska nu snart gå på dagis tillsammans. De kommer ha hyllorna bredvid varandra och kanske finns det en trygghet dem imellan då vi umgåtts en hel del under deras första år :)
 
Tuvalie kommer få det jobbigt på dagis, då hon "måste" ta hand om busungarna Lova och Elvira.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Åhh jag fick en liten tillbaka blick i min ungdoms somrar när jag såg denna bild. Var där himla mycket när jag var ung och som du fattar var det väldigt länge sen.

Svar: Ja jag fattar typ stenålderslängesen;)
Lina

2012-09-03 @ 12:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0