Kärleksdagen



Vi har avnjutit en god Plankstek här på Lovas hus! Väldigt fin restaurang. Utmärkt kock om jag får säga det själv ;) Nu sitter jag här i soffan och trodde min stora älskling skulle göra mig sällis men det verkar som han somnade med min lilla älskling. Frågan är då om jag ska väcka honom eller om jag ska njuta av ensamheten en stund till! ;)
Tror nog jag väcker honom så han kan somna ikväll... Nej men vet ni vad, jag hör ljud kan om möjligt vara så att han har vaknat. Bäst att jag ställer ifrån mig datorn och är lite social. Några bilder kanske är passande till detta inlägg. Inga nya orkar jag med men några gamla godingar kan ju få liva upp här lite.
Jag har bilder på kameran på lill lovan som leker trots sjukdom. Men de kommer upp i morgon kanske! om jag finner tid och ork!

Kommentarer
Postat av: SARA

Vilka gamla godingar ;)Mer sånt!

2012-02-14 @ 21:08:35
Postat av: Farmor

Gulliga NI!

2012-02-16 @ 08:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0