Ni minns julkulstjuven vaa?



Nu har vi en ny tjuv i huset. Denna gång är det chipstjuven som varit i farten. Jag hade tvättat och Lova gick runt i gå stolen. Hon kan ju inte ta sig i mellan rummen pga trösklarna som sätter stopp. Jag tog med mig handdukarna ut till hallen för att stoppa in i garderoben. Lova följde mig till tröskeln sen tog det stopp hon snackade på som vanligt. Medan jag la in handdukarna tyckte jag det blev väldigt tyst, och fick genast känslan av att något bus var på gång. Skyndar mig tillbaka till vardagsrummet och finner då CHIPSTJUVAN!






Kommentarer
Postat av: Malin

Heja Lova

2012-02-08 @ 20:44:44
Postat av: Erika

Haha, helt rätt utan Lova :D

2012-02-08 @ 22:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0