Tisdag 14 februari 2012



Dagen ser ut som följer. Lova verkar må bättre idag. Vi hoppas på det i alla fall, men hon är trött och sliten. Vi sov till nio i morse och nu har hon legat ute i vagnen och sovit sen 11, dvs 3 timmar. När hon vaknar igen ska vi försöka oss på lite mat i magen för lilla damen, sen ev att vi åker ner på stan för en fika. Bero på hur lillhjärtat mår. Det kan vara så att vi tar och bakar lite fika här hemma och bara far ner på stan för att hämta en bok också!
Vi märker ju hur lillgumman mår!
Annars har jag och henke passat på att plugga lite medan lova sovit och vi har även glömt bort tvättstugan vilket resulterar i att vi får hänga x antal blöta klädesplagg i lägenheten men man kan ju inte lyckas med allt. Vi blev fast i plugget och glömde helt enkelt bort tvätten! Tur jag kom på den en kvart innan tvättiden var slut alla fall :D
Det sorgliga med denna dag är att det kräksnöar ute och blåser, vilket gör att det känns sådär kul ute. Men samtidigt känner jag att jag måste ut och göra något har varit i lägenheten sen i söndags utan några direkta utflykter man känner sig instängd helt enkelt.
Plus kom jag nyss på att jag måste hämta mitt bankomatkort som jag tappade igår på parkeringen vid ica. Kan ju vara bra att ha kortet om man ska köpa något :D

Kommentarer
Postat av: Eleni

Tack! :) Hoppas lilltjejen mår bättre!

2012-02-14 @ 15:22:38
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0