Torsdag



Veckorna springer fram har vi konstaterat idag! Lova har haft en lite halvdålig dag men har ändå varit glad största delen av dagen. Jag tror det är tänderna som spökar det ser ut som hon håller på att få flera i nedrekäken.. tiden får väl utvisa helt enkelt.
Igår gick jag och bokade klipp och färg och hade sån tur att det fanns en tid redan idag:) Så idag har jag fått håret fixat av Kusinvitamin:D alltid så härligt att gå och få håret fixat. En dyr Lyx helt enkelt men det är som värt det!
Jag och Lova har hunnit med Lunch på stan med Farmor också som också skulle klipp o färga idag:)
Under kvällen har jag suttit här och kollat på lite bilder på Lova mest, sett OTH och sett lyxfällan! En lagom ansträngande kväll. Nu väntar jag på älskling som borde komma hem snart efter träning!
Lova saknar tant Erika

Kommentarer
Postat av: Erika

Och tant Erika saknar Lova grymt mycket! Tur jag har världens vackraste tavla ovanför sängen, dagarna går som lite lättare då :)

2012-02-03 @ 14:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0