Dagen



Idag har det varit ett trixande för att få ihop det men det var inte så svårt men ändå trixit ;) Henke hade tenta på fm och jag skulle infinna mig på skolan 10.15. Jag och Lova började med att köra ner pappan till miun vid halv åtta så han slapp ta bussen till tentan! :) Sen åkte vi direkt hem för frukost. Strax innan nio mitt i blöjbytet anlände sara till Lovas hus. Jag själv fick stressa och göra mig klar för att sedan lämna lova och sara! De satt och myste i soffan när jag gick! :) Sen har jag varit på skolan nästan hela dagen! Lova och Sara gick ner på staden hämtade miggemedicin och träffade Lovaspappa! :) Sen hade de tre städat här på Lovas hus innan jag kom hem. Mkt uppskattat! Just nu sitter jag ensam här hemma, mannen tränar, barnvakten lämnade huset, och barnet sover! vad ska jag ta mig för nu.. Ev dags att börja med vissa inbjudnigar kanske. bör kanske ev ringa de tilltänkta värdparet också.. hmm. Vi får se de kanske blir tv bara också ;)
haha!
Imorgon blir det mys med charlie och simone! Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Blev det nå ringt till värdparet?

2012-01-12 @ 18:34:39
Postat av: Lina

nej inte ännu men jag kanske ska ringa den kvinnliga nu ;P

2012-01-12 @ 18:58:45
URL: http://kompismoster.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Ja farmor tjatade att jag skulle börja igen så då är det bara att lyda :D Hon är så otroligt vacker Lova! Puss på er

2012-01-13 @ 20:14:11
URL: http://viktoriias.blogg.se/
Postat av: SARA

Ja visst var vi duktiga? :D Tur att vi blev belönade med middag sedan, så var allt i sin ordning igen dvs du gjorde allt och vi tittade på :D

2012-01-23 @ 09:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0