En lördag i fotbollens tecken...



Bild snodd av Pontus "the fotografen" :)
Redan nio var jag och Lova redo och lämnade huset, ner till bilen och hämtade upp Susanna. Sen bar det av mot Timrå. Där blev vi kvar till strax efter halv fyra. En lång dag helt klart. Lova somnade påvägen ut och ville inte sova mer när vi kom fram. Vid halv tolv tog hon en 40 min paus och sov i vagnen. Sen var hon vaken två timmar innan hon däckade i min famn sittandes (matchen var nog trist), la henne i vagnen och där sov hon ytterligare 40 min. Så hon fick sig lite sömn idag trots en väldigt högljud fotbollscup i bakgrunden.
Bör även tilläggas att väl hemma var det man united på tv:n så det blev lite mer fotboll väl hemma också :P... Som av en händelse!
Fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0