Lördag



God förmiddag! Idag är det lördag, vi ska på hockey i Kovland vid tolv och titta på broder som är i stan och spelar! Vi har ytterst höga förväntningar så hoppas han är på topp ;) trots den tidiga uppstigningen i morse, skickade sms vid åtta till honom och frågade hur resan gick fick till svar: Sluta stör jag försöker sova. Det är kärlek på hög nivå..
Annars ligger Lova just nu i vagnen på ballisen och sover, henke kollar på bilprogram på tvn och jag ska snart se oth som jag inte hunnit sett ännu då gårdagen var fullproppad med saker att göra. Eller ja de mesta tog jag mig för själv men det var kul. Nu har Lova fått ett "eget rum" i vårt sovrum.  Blev bra må jag tycka, ska bara ta mig tid och sy gardiner också. Kanske i em eller i morgon! Måste ju testa min nya maskin! :)
Annars har vi härliga planer att se fram emot. Lovas födelsedag kommer bli underbart härlig, och förhoppningsvis varm också! :) Längtar!
Ha en härlig dag! Kramar
En glad Hockey tjej!

Kommentarer
Postat av: Eleni

Tack, detsamma! :) Hoppas ni får en jätte härlig helg! :) Kram

2012-01-21 @ 12:13:06
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Farmor

Oj vad flitig du har varit och lagt ut massa roligt att läsa. Kul

2012-01-22 @ 15:02:29
Postat av: Erika

Vilken sötnos :)

2012-01-22 @ 19:43:32
Postat av: My - Mamma till Alma

sv: sviiiinkallt vare! men mysigt :D

2012-01-23 @ 20:01:31
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0