Sommaren är kort det mesta regnar bort...



Ja vilken sommar det har varit i år. Mkt regn helt klart, men ändå många glimtar av den där solen! Jag och Lova har hunnit med några badsvängar medan pappan jobbat och slitit! :) Det har varit en bra sommar, tiden har bara flygit förbi känns det som och om två veckor börjar vår prinsessa på dagis. Hur snabbt gick det inte, innan vår lilla mini bebis blev stortjej? I sommar har hennes humör börjat visa sig ytterligare. Hon är en tjej med stor vilja får hon inte som hon vill blir hon förbannad. Trots detta är hon ändå allt som oftast en glad tjej. Just för tillfället tror jag det är kindtänder på g som rör sig inne i munnen. Man kan se att hon är vit under tandköttet och svullen. Hoppas de hinner titta ut innan dagis så det inte blir allt på samma gång =)
Varför blir det alltid så att när 1 aug närmar sig får man en känsla av att hela sommaren är slut och att hösten börjar. Varför går det inte att njuta av de sista veckorna av sommare lika fullt ut som man gör i juni och juli? Vardagen börjar knacka på dörren men ändå, det är ju flera veckor kvar egentligen i alla fall för mig innan skolan drar igång den 3 sep. Jag har ju faktiskt en månad kvar av "ledighet".
Henke fyller år på torsdag, Frida på fredag och Liam på söndag. Kalas *3 denna vecka. Paket måste införskaffas till några av dem. Nästa vecka blir det semester för familjen Svanström. En vecka eller 5 dagar i gbg ska bli kul:)
Tanken är ju att jag ska börja blogga igen. Nu när skolan (om en månad) drar i gång brukar man behöva något att fördriva tiden och prioritera för plugget ;) Jag hoppas verkligen att jag kommer igång ordentligt för min egenskull det är så kul att ha kvar och se tillbaka på vad man har gjort.
Det var allt för mig just nu. Ungen vägrar sova pappan har väl somnat Lovan är väl vaken. God kväll!

Kommentarer
Postat av: Ecke

Duktigt av dig att ta tag i bloggandet!

2012-08-02 @ 09:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0