Maj är lika med lekparkshäng



Ja visst har vi hunnit med en hel del häng i "tuvalies" lekpark. Lova älskar att leka med Tuvalie och Elvira, eller ja leka och leka, hänga på samma ställe och leka lite själv. :) Lova gillar att äta sand och grus gräs går också bra, i brist på annat kan en och annan pinne också smaka gott. Lite skit rensar magen har jag hört, men flera nävar med sand kan inte vara bra för matsmältningen alltså. Tur Lova har blivit superduktig att dricka ur vattenflaska så hon kan skölja ur munnen lite ibland.
Som sagt har vi haft många härliga dagar i parken. Mammorna har hunnit med några promenader också med sovande barn. Lova och jag har flera gånger i maj varit på "lovas dagis" och hämtat tuvalie och kollat på alla barnen! Lova kommer nog trivas bra där uppe :)
Jag kan ju stå själv nu:) Titta!
Elvira min vän.
Tuvalie visar hur man blåser såpbubblor.
Hurrni titta, jag kan ju både stå gå och klappa händerna samtidigt, verkar lite lurt som att kvinnligheten lyser igenom. Jag kan göra flera saker samtidigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0