Fortfarande Fredag!



Otroligt skönt att det inte blev någon skola idag. Ni kan inte ana hur skönt det har varit att inte vara i härnösand idag! Istället har vi hunnit med en massa skoj men även lite matnyttiga saker.
Sovmorgon till 8.10 då Lova vaknade i sin säng. Hon satt sig upp och lekte med kudden. Frukost med mina älskningar sedan massa bus. Lova somnade och jag och henke hann med lite plugg.
Vid 12 träffade vi min mormor och morfar på stan för lunch. Tack för lunchen! Var väldigt trevligt och hör och häpna men vi satt på uteservering och åt lunch, de var inte illa pinkat för att vara mitten på mars( kanske lite närmare slutet men ändå ;) )
Efter lunchen tog vi en runda på stan. Lova fick sig två på vantar, 4 pyjamaser kortärmade och byxade och en sommar "Onepiece". Pappan fick med sig ett par badbyxor, vi samlar på oss sakta men säkert blir vi redo för en vecka i turkland och härlig semester!
Middag på klockis, grillat i gott sällskap av mormor och morfar igen och lovas mormor och morfar och moster. Trevligt fast jag fick göra den mesta maten själv. Nu på kvällen väl hemma har vi myst i soffan och nu här efter bb har jag skrivit en opponeringskladd till i morgon då jag ska upp på skolan igen och få godkänt på min B-uppsats i svenska! :) Hoppas vi!
God natt och trevlig helg säger jag nu!
På söndag är det nog dags att åka ut hit för lite snöätning och vädret tillåter...

Kommentarer
Postat av: Eleni

Vad bra att du förstod! :) Jag vet inte om jag glömde skriva att man slår en knut på degen efter att man snurrat den?! Är lite trött och yr i mössan så jag har ingen riktig koll på vad jag skriver och inte, haha. Hoppas det går bra med plugget! :)

2012-03-25 @ 18:44:54
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Eleni

Ja vissa dagar är helt enkelt inte bra för humöret. Men efter en pizza och lite godis, istället för att stressa iväg och träna är jag faktiskt på lite bättre humör iaf. Även om jag gjorde tvärtom det jag tänkte, haha. Kram

2012-03-26 @ 16:36:57
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0