Tisdag



Igår planerade jag lite och kollade igenom vad som ska göras i skolan. Idag då. Det borde vara dags att ta tag i berget och jobba sig neråt. Problemet är att jag som hittar lite av varje annat att göra istället för att sätta mig ner och börja skriva på mina uppgifter. Igår fick jag ett gott besked från skolan när jag loggade in på skolmailen. Förra kursen är nu avklarad och jag som hade känslan av att jag nog klarar den men inte så mycket mer, är otroligt nöjd med mitt B på kursen. Jag har återigen visat för mig själv att jag har en ganska hög lägsta nivå vad gäller vissa typer av uppgifter. Det känns skönt och en sten släppte från mina axlar. 
 
Just nu håller jag på att tvättar för fullt. I eftermiddag ska jag och Lova ner på stan och ha fikamys med Sara! :) Innan dess ska jag hinna börja skriva lite på mitt Paper som jag tänker mig vara klar med i slutet på nästa vecka senast! Det borde ju inte vara några problem om jag bara sätter mig ner och skriver. Men som alla vet är det ju fruktansvärt svårt att komma igång och börja skriva ;) Speciellt när jag efter denna uppgift har en B-uppsats att skriva också så berget känns kanske högt just nu och vägen ner för backen rätt lång. Men jag har ju gjort det förut och jag kommer göra det igen. Det är ju bara att bita i. 
 
Nä nu ska jag försöka ta tag i detta!
 
Ha en härlig dag!
 
Kramar
Gårdagens Stora tjej som gick hem från dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0