Hej hopp!



Ny vecka, jag har bara försvunnit och inte alls vart bra på att blogga på senaste tiden. Men vad gör man jag är ju här nu och sitter och skriver lite! Idag har Lova vart hemma från dagis, hon är lite irriterad i ögonen så hon fick vara hemma idag så vi kunde ha koll på utvecklingen men jag kan inte påstå att hon är sjuk direkt så jag tror nog hon få gå på dagis i morgon om hon inte skulle insjukna i natt vill säga. Vi har inte gjort sådär super mycket idag, var upp och hämtade Lovas vagn på dagis.  Myst i soffan Lova har lekt rövare i lägenheten. Jag var iväg och gick med Gobbe och Sara en sväng vid lunch. Sen bakade jag ju muffins och Hedberg kom på fika. Henke och Lova tog en prommmis och handlade lite till middagen och ja sen har vi myst på med disney chanel och klättrat i möblerna. Nu ligger Lovan och sover Henke är iväg och pluggar och ja jag sitter här framför datorn med tvn på i bakgrunden. :)
 
Såg för övrigt gossip girl förut idag också, mkt bra vill jag påstå. Och Nina har bokat biljetter till den sista filmen i Twilight som vi längrar nu om en månad är det vi som är uppe halva natten och ser på bio =) Jag bör nog sova middag den dagen för att ens orka med första filmen men jag ska verkligen göra mitt bästa :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0