Måndag v 43



Jaha då var som halva hösten gjord nästan. Nästa vecka är det skollov. Ja inte för mig direkt men för andra barn som går i grundskolan är det lov, härliga höstlovet. 
 
I helgen fick bilen nya däck så nu är vi redo för snön. Den tjuvade ju lite och kom och hälsade på en dag förra veckan men försvann ju till dagen efter. Jag har ju hellre en massa härlig vit snö som lyser upp vardagen än en massa regn regn. Dagens väder är ju annars att föredra solen skiner och höstlöven (som sitter kvar på träden) ser så fina ut i sina olika färger. 
 
Jag har som legat på lite latsidan med studierna ett tag och nu börjar det dra ihop sig igen dags att lämna in uppgifter dvs jag bör ju börja plugga lite ;) Jag har kollat igenom vad det är jag ska göra i alla fall så jag har som på någotsätt en plan för veckans arbetet! 
 
I morgon är det dags för 18 månaders koll för lillskruttan också. Hur blev hon så stor undrar man ju?! :) 
 
Puss hejs ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Erika

När jag äntligen fått lånat en dator och ska fördriva tiden med att läsa din braiga blogg.. och så har du inte skrivit nått!! Dåligt Lina ;)

2012-11-07 @ 14:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0