Rhodos



Att äta glass är ju som inte helt fel i värmen. Mina två glassälskare<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Livsnjutare

Svar: jo det kan man just säga:)
Lina

2012-10-11 @ 12:47:24
Postat av: Farmor

Ja du Malin, det sammanfattar bilderna himla bra!

Svar: ja de är ju ena riktiga livsnjutare henke o lova ;)
Lina

2012-10-11 @ 14:34:16
Postat av: Eleni

Har inte varit in här ett tag, varit allmänt dålig på att läsa bloggar nu när jag jobbar men måste bara säga att bilderna från Rhodos är SÅ fina och Oj vad jag längtar till värmen nu :)

Svar: Jag har varit dålig på att skriva också:) Men visst blir man sugen på värme! Jag åker gärna just nu!
Lina

2012-11-26 @ 20:34:49
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0