Erika jag vet



det blev fler inlägg när jag var borta än nu när jag kommit hem.. ;P Dåligt av mig må man tycka. Men jag satt ju kvällen innan vi for och skrev la  upp inlägg så ni inte skulle ha tråkigt när jag var borta :) Sen väl hemma här har tiden varit knapp. Mkt plugg och Lovatid. Igår var det middag på klockis, vi fick grillad fläskfilé och gratäng :) en ny rätt vi aldrig tidigare fått där ;) 
 
Jag ska försöka lägga upp lite bilder antingen senare idag eller i kväll så kommer det väl komma fler inlägg nu måste jag duscha för sen ska jag på barnklädesloppis för första gången. Ska bli spännande och se hur det går. Lär ju finnas en del galna mammor där kan jag tänka ;)
 
Em kommer vi spendera med fotboll! 
 
Hörs senare hoppas jag! Kramkram
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja de var ju faktiskt väldigt duktigt av dig och mycket bra tänkt :)

Vem är vem på bilden? ;)

Svar: ja jag menar det :) Ja det är lixom det som är den stora frågan med denna bild ;)
Lina

2012-09-22 @ 15:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0