Måndag



Ny vecka, nya möjligheter.
 
Idag är en tröttdag. Vardagen känns, det är ganska jobbigt med vardag efter en hel sommar med "mammaLovatid". Dagens uppdrag var att plugga, börja packa och handla. Jag hoppade över punkt 1 och gick vidare till nr 2 och där är jag nu när det strax är dags att hämta Lovan. Handlingen tar vi efter hämtning av Lova så jag lyckas nog uppfylla två punkter idag ändå. Jag ska träna också, eller en kvällsprommis med Cissi står på schemat. Jag som startade bra där med plugget och tjuvstartade innan skolan började är genast tillbaka i gamla vanor. Men visserligen varför bryta ett vinnande koncept. Allt löser sig! 
 
 
Nä nu ska jag kolla om jag hittar några kläder som passar mig och min semestlook i garderoben ;) Sista veckan för sommarkläderna detta år börjar närma sig! :) Om två dagar befinner vi oss på varmare breddgrader, känns fortfarande inte riktigt som att det är dags! Men oj så skönt det kommer bli. 
 
 
Lova kommer troligen stormtrivas då det lär bli mycket bada!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Okej, ja precis har testkört en och dom verkar vara toppen :) Skulle tippa på att det blir en sån, för som sagt det känns mindre roligt att punga ut 8 tusen.. Ja nu räknar vi ner dagarna, den 27 är det dax :) Spännande!! Kramis

2012-09-10 @ 22:29:26
URL: http://viktoriias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0