Jobba



På torsdagar från förra veckan fram till sommaren kommer jag jobba och ha lektion svenska på ett gymnasium här i stan. Det är väldigt roligt och givande att undervisa och få vara ute i verkligheten! 
 
Det är roligt att se vilken skillnad det är i disciplin när jag sitter på skolan och jobbar på torsdagar, då är jag effektiv och jobbar på hela dagen. Vad gäller mitt eget plugg finns det inget som skulle kunna kallas disciplin men det har ju lyckats fungera ändå de senaste fyra åren och alla år innan det så det lär nog inte bli någon ändring där. För övrigt klarade jag tentan jag gjorde innan påsk. Vilket mirakel! Det känns så skönt men helt ofattbart att det ens var Möjligt att lyckas! Nu kan jag lämna det bakom mig och gå vidare, skönt! 
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad skönt att du klarade den!! Som jag sagt tidigare,du gör det bra :) Kram på dig

2013-04-18 @ 21:05:33
Postat av: Nina

Åh vad kul, förstår att du måste vara nöjd :)

2013-04-18 @ 22:32:24
URL: http://thepioneer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0