Tisdag



Sista April. Hur är det möjligt, i morgon går vi in i bästa månaden på året ;) MAJ! Min älskade lilla Lova blir 2 år på lördag! Idag ska jag försöka fixa det sista i paket väg till henne och ev fixa lite inför kalas på lördag. I kväll blir det grillat och majbrasa här på byn ;)
 
Lova pratar om kalas och Lovaspaket om dagarna, när man frågar vad hon vill ha i paketen säger hon allt som oftast Hampus, av någon knepig anledning ;) självklart är ju Hampus inte hemma på lördag men jag tror nog vi kommer ha en nöjd glad och sprallig tjej här hemma ändå!
 
Igår var vi på utvecklingssamtal på dagis. Spännande att få höra andras syn på vår lilla kärlek, och det är skönt att höra att hon uppför sig när inte vi är med;) Hon leker gärna med de större barnen när hon är ute för deras tempo är lite mer likt Lovas, utetempo. Inte för  att de kommer som en nyhet, i helgen exempelvis ville hon gå ut efter frukost och vi var ute till middag, efter middag ville hon ju gärna gå ut igen. Full fart hela tiden och det är en trött tjej på kvällarna!
 
Nej nu ska jag ta och göra mig klar för dagen!
 
Kramkram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0